Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. elokuuta 2016

Mummon uudet kahvikupit

Mummo sai Forssan markkinoilta uudet kahvikupit. Nyt kelpaa tarjota kahvia naapurille :). Kupit ovat Maria Malmströmin tekemät. 


Uusi auto lelukauppaan

Forssan markkinoilta löysin lelukauppaan uuden auton.Se on Maria Malmströmin tekemä. Uusi auto on tiskillä oikealta päin toinen auto. Sen molemmin puolin olevat autot ovat nekin Marian tekemiä. 


lauantai 11. kesäkuuta 2016

Lahden Miniatyyrimarkkinoilta

Tänään kävin Lahden Miniatyyrimarkkinoilla ja sieltähän löytyi kaikkea kivaa 😊.


sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Forssan markkinoilta

Tein itsekin ostoksia tänään Forssan markkinoilta. Pahoittelen kuvien huonoa laatua. Valoa ei ollut tarpeeksi ja nyt näin markkinoitten jälkeen en jaksa alkaa virittämään lisävaloja.



Lissulta (Lissun nukkekoti) sain ihanan penkin pienkerrostalon kuistille:




sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Uusi villatakki

Tytölle ostettu uusi villatakki sopii täydellisesti! (Vaikka ei päässytkään sinne sovituskoppiin sovittamaan... Hannan pöydässä Forssassa).


Ostoksiani Forssan markkinoilta

Tarvikkeita:


Muiden tekemiä käsitöitä ja valmiit purkit:


keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Pariisissa

S.I.M.P -nukkekotimessut Pariisissa 22.6.2014:





Mun ostokset messuilta:
 






 
Pariisissa oli myös kolme nukkekotikauppaa, joista kahdessa kävin (ja kolmannen ovella, mutta se olikin suljettu juuri silloin):





 

 

maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ostoksia Forssan markkinoilta

Myymisen vastapainoksi täytyy myös tehdä ostoksia, vaikka aika hyvin sainkin hillittyä itseäni sen suhteen. Houkutuksia oli kyllä tupa täynnä!

 Tässä kokonaiskuva ostoksistani


Tässä muiden tekemiä: pesukomuutti Christian Lundkvistilta, tyynyt Pirjo Salmulta, Mikki Hiiri Maria Malmströmiltä ja kuppikakut  Minna Luukkaselta (? meniköhän oikein?).

sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Lahden miniatyyrimarkkinat

Eilen oli Lahden Miniatyyrimarkkinat, joilla olin pienen maantiekiitäjän kanssa, joten ostokset piti tehdä melko nopeasti. Tällainen oli tämän kertainen saaliini:


maanantai 4. huhtikuuta 2011

Nukkekotipäivä Kansallismuseossa 3.4.11

Eilen pääsin viettämään piiitkästä aikaa ihanaa nukkekotipäivää Helsinkiin Kansallismuseoon. Oli mukavaa tavata hyviä ystäviä, osallistua kivoihin pajoihin, käydä tutustumassa nukkekotinäyttelyn ja tehdä tietysti hyviä ostoksiakin.

 Katriina Alasen johdolla teimme tällaisia upeita orvokkeja. Yksitellen liimailtiin terälehtiä kärsivällisesti hyvässä opetuksessa ja upeita lopputuloksia ihaillen. Hieman jäi kotiin loppuviimeistelyä ja kukkien istutus ruukkuun, tänään sain nämä valmiiksi.
 Hanna Merosen opettamina taas teimme tällaiset ihanat punotut korit. Lisäksi saimme ohjeet ja opetusta toisenlaisenkin korin punomiseen ja mieleni tekeekin jo kokeilla sitä...
 Ja tässä on sitten ostokseni yhdessä kuvassa:

keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Ostoksia Forssasta

Jälleen on ihanat Wanhan ajan markkinat takanapäin ja kuten monelle muullakin, myös minulla mopo karkasi käsistä :). Ja budjetti ylittyi...Mutta ihania ostoksia tuli tehtyä, se on pääasia!

maanantai 19. heinäkuuta 2010

Ostoksia Tallinnasta

Kävin Tallinnan Karnaluksissa, käsityö- ja askartelukaupassa. Sehän oli aivan valtava kooltaan ja siellä olisi kyllä saanut vietettyä aikaa vaikka koko päivän ja tuhlattua rahaakin enemmän kuin tarpeeksi. Mutta tällaisen saaliin sain sieltä:

keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Tuliaisia

Ystäväni Nötte oli käynyt Pariisissa Nukkekotimessuilla. Ja toi sieltä minulle tuliaiseksi tällaiset ihanuudet :). Katsokaa, miten sievän pienet nämä on!



Nämä ihanuudet taas ostin Nöteltä. Nämäkin siis Pariisista.


lauantai 12. kesäkuuta 2010

Lahden Miniatyyrimarkkinat 12.6.2010

Tässä ostoksiani Lahden markkinoilta. Kuvasta puuttuu kukkakitti (muratti), espanjalainen Miniaturas-lehti ja Brian Stevensiltä ostamani minibench. Myös Aapiskukko-kirja unohtui kuvata.


maanantai 10. toukokuuta 2010

Ostoksia Minimumista

Tein viime viikolla (tai oikeastaan su 2.5.) tilauksen Minimum Worldista ja jo perjantaina ne tulivat postiin. Nopeaa toimintaa! Tänään kuitenkin ehdin vasta hakea nämä postista. Ja paketistahan löytyi kaikkea kivaa. Hieman erilaista, mitä ei tule vastaan ihan joka nukkekotikaupassa.


Noita luottokorttikojeita (en tiedä, mikä sen oikea nimi on...) tilasin ja sain kaksi kappaletta, kun mulla on kaksi kauppaakin tulossa. Kännykkä taitaa olla Nokian.