Mummo sai Forssan markkinoilta uudet kahvikupit. Nyt kelpaa tarjota kahvia naapurille :). Kupit ovat Maria Malmströmin tekemät.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit
tiistai 2. elokuuta 2016
Uusi auto lelukauppaan
Forssan markkinoilta löysin lelukauppaan uuden auton.Se on Maria Malmströmin tekemä. Uusi auto on tiskillä oikealta päin toinen auto. Sen molemmin puolin olevat autot ovat nekin Marian tekemiä.
lauantai 11. kesäkuuta 2016
sunnuntai 26. heinäkuuta 2015
Forssan markkinoilta
Tein itsekin ostoksia tänään Forssan markkinoilta. Pahoittelen kuvien huonoa laatua. Valoa ei ollut tarpeeksi ja nyt näin markkinoitten jälkeen en jaksa alkaa virittämään lisävaloja.
sunnuntai 27. heinäkuuta 2014
Uusi villatakki
Tytölle ostettu uusi villatakki sopii täydellisesti! (Vaikka ei päässytkään sinne sovituskoppiin sovittamaan... Hannan pöydässä Forssassa).
keskiviikko 25. kesäkuuta 2014
Pariisissa
S.I.M.P -nukkekotimessut Pariisissa 22.6.2014:
Mun ostokset messuilta:
Pariisissa oli myös kolme nukkekotikauppaa, joista kahdessa kävin (ja kolmannen ovella, mutta se olikin suljettu juuri silloin):
maanantai 29. heinäkuuta 2013
Ostoksia Forssan markkinoilta
Myymisen vastapainoksi täytyy myös tehdä ostoksia, vaikka aika hyvin sainkin hillittyä itseäni sen suhteen. Houkutuksia oli kyllä tupa täynnä!
Tässä kokonaiskuva ostoksistani
Tässä muiden tekemiä: pesukomuutti Christian Lundkvistilta, tyynyt Pirjo Salmulta, Mikki Hiiri Maria Malmströmiltä ja kuppikakut Minna Luukkaselta (? meniköhän oikein?).
sunnuntai 12. kesäkuuta 2011
Lahden miniatyyrimarkkinat
Eilen oli Lahden Miniatyyrimarkkinat, joilla olin pienen maantiekiitäjän kanssa, joten ostokset piti tehdä melko nopeasti. Tällainen oli tämän kertainen saaliini:
maanantai 4. huhtikuuta 2011
Nukkekotipäivä Kansallismuseossa 3.4.11
Eilen pääsin viettämään piiitkästä aikaa ihanaa nukkekotipäivää Helsinkiin Kansallismuseoon. Oli mukavaa tavata hyviä ystäviä, osallistua kivoihin pajoihin, käydä tutustumassa nukkekotinäyttelyn ja tehdä tietysti hyviä ostoksiakin.
Katriina Alasen johdolla teimme tällaisia upeita orvokkeja. Yksitellen liimailtiin terälehtiä kärsivällisesti hyvässä opetuksessa ja upeita lopputuloksia ihaillen. Hieman jäi kotiin loppuviimeistelyä ja kukkien istutus ruukkuun, tänään sain nämä valmiiksi.
Hanna Merosen opettamina taas teimme tällaiset ihanat punotut korit. Lisäksi saimme ohjeet ja opetusta toisenlaisenkin korin punomiseen ja mieleni tekeekin jo kokeilla sitä...
Ja tässä on sitten ostokseni yhdessä kuvassa:
keskiviikko 28. heinäkuuta 2010
Ostoksia Forssasta
Jälleen on ihanat Wanhan ajan markkinat takanapäin ja kuten monelle muullakin, myös minulla mopo karkasi käsistä :). Ja budjetti ylittyi...Mutta ihania ostoksia tuli tehtyä, se on pääasia!
maanantai 19. heinäkuuta 2010
Ostoksia Tallinnasta
Kävin Tallinnan Karnaluksissa, käsityö- ja askartelukaupassa. Sehän oli aivan valtava kooltaan ja siellä olisi kyllä saanut vietettyä aikaa vaikka koko päivän ja tuhlattua rahaakin enemmän kuin tarpeeksi. Mutta tällaisen saaliin sain sieltä:
keskiviikko 7. heinäkuuta 2010
lauantai 12. kesäkuuta 2010
Lahden Miniatyyrimarkkinat 12.6.2010
maanantai 10. toukokuuta 2010
Ostoksia Minimumista
Tein viime viikolla (tai oikeastaan su 2.5.) tilauksen Minimum Worldista ja jo perjantaina ne tulivat postiin. Nopeaa toimintaa! Tänään kuitenkin ehdin vasta hakea nämä postista. Ja paketistahan löytyi kaikkea kivaa. Hieman erilaista, mitä ei tule vastaan ihan joka nukkekotikaupassa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)










