Mummo sai Forssan markkinoilta uudet kahvikupit. Nyt kelpaa tarjota kahvia naapurille :). Kupit ovat Maria Malmströmin tekemät.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin tupa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin tupa. Näytä kaikki tekstit
tiistai 2. elokuuta 2016
keskiviikko 10. huhtikuuta 2013
torstai 27. joulukuuta 2012
Mummonmökin tuvan uutuuksia
Mummonmökin tuvassa on uusia tavaroita. Tosin oon nämä ostanut jo jonkin aikaa sitten, mutta vasta nyt ne löysi paikoilleen.
perjantai 8. lokakuuta 2010
Mummolle tyynyt
Tein jo jonkin aikaa sitten mummon sohvalle pari tyynyä, nyt sain ne viimein täytettyä. Tyynyt on tehty paper-piecing tilkkutyötekniikalla.
maanantai 3. toukokuuta 2010
Sain peiliä!
Nyt löysin vihdoin helposti leikattavaa peiliä. Paikallisesta Sinooperista sain sitä! Tai hekin tilasivat sitä mulle toisesta Sinooperista, kun heillä ei ollut (erittäin hyvää palvelua!!). Tämä on sellaista peilikontaktimuovia, hieman paksumpaa kuin tavallinen kontaktimuovi. Ei ihan oikean peilin veroista, mutta kelpaa kyllä hyvin ja kyllä siitä saa peilattua :).
Nyt on mummolla sitten uudet kalusteet paikallaan. Seuraavaksi täytyy varmaan siirtyä tekemään yläkertaa...
maanantai 19. huhtikuuta 2010
Kalusteita mummolle
No nyt nämä on vihdoin maalattu ja lakattu. Tästä lipastosta puuttuu vielä peili. Ostin autotarvikeliikkeestä leikattavaa peililevyä, mutta se olikin aika paksua ja siitä ei saa siististi leikattua tuollaista soikean muotoista peiliä. Jos joku tietää, mistä saa hyvää ohutta, leikattavaa peililevyä, kertokaa mulle, kiitos :)!
maanantai 5. huhtikuuta 2010
Keskeneräistä mummolle
perjantai 5. helmikuuta 2010
Ikkunalaudat
sunnuntai 3. tammikuuta 2010
Mummon keinutuoli
keskiviikko 23. joulukuuta 2009
torstai 5. marraskuuta 2009
Joulu tuli mummonmökkiiin
keskiviikko 27. toukokuuta 2009
Keittiöremontti mummonmökissä
torstai 9. huhtikuuta 2009
Mummon tupa
sunnuntai 14. syyskuuta 2008
Apua kaivataan
Välillä on kyllä tosi vaikeaa päättää, miten tekee. Tai kun ei osaa nähdä, miltä lopputulos näyttää sitten valmiina.
Mutta...ongelmaan...tein mummolle pirttipöydän tupaan. Nyt en osaa päättää, lakkaisinko pöydän, jolloin se jäisi tuollaiseksi puunväriseksi vai maalaisinko pöydän. Maalivaihtoehtona olisi tuo sama siniharmaa kuin seinäpaneelissa. Mutta en tiedä, tuleeko liian "tunkkainen" tuon sinisen maton kanssa. Valkoiseksi en halua sitä maalata.
Kerropa, mitä mieltä olet. Katsotaan sitten, mihin päädyn...
lauantai 13. syyskuuta 2008
Mummon tuvan verhot
Mummon tupa sai vihdoin verhot. Heti tuli kodikkaamman näköistä. Vielä huonekalut ja muut paikalleen, niin tupa alkaa näyttää kodilta.
keskiviikko 9. heinäkuuta 2008
Keittiönurkkaus
sunnuntai 16. maaliskuuta 2008
***
Tähän tulee mummonmökin kalustuksesta ja muusta sisustuksesta, kunhan ehdin tehdä taloa niin pitkälle.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
