Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin tupa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin tupa. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. elokuuta 2016

Mummon uudet kahvikupit

Mummo sai Forssan markkinoilta uudet kahvikupit. Nyt kelpaa tarjota kahvia naapurille :). Kupit ovat Maria Malmströmin tekemät. 


keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Mummon uusi sohva

Heh, olin sujuvasti tämänkin sohvan laittamassa myyntiin, kun tämähän oli mummon uusi sohva!

torstai 27. joulukuuta 2012

Mummonmökin tuvan uutuuksia

Mummonmökin tuvassa on uusia tavaroita. Tosin oon nämä ostanut jo jonkin aikaa sitten, mutta vasta nyt ne löysi paikoilleen.



 

perjantai 8. lokakuuta 2010

Mummolle tyynyt

Tein jo jonkin aikaa sitten mummon sohvalle pari tyynyä, nyt sain ne viimein täytettyä. Tyynyt on tehty paper-piecing tilkkutyötekniikalla.

maanantai 3. toukokuuta 2010

Sain peiliä!

Nyt löysin vihdoin helposti leikattavaa peiliä. Paikallisesta Sinooperista sain sitä! Tai hekin tilasivat sitä mulle toisesta Sinooperista, kun heillä ei ollut (erittäin hyvää palvelua!!). Tämä on sellaista peilikontaktimuovia, hieman paksumpaa kuin tavallinen kontaktimuovi. Ei ihan oikean peilin veroista, mutta kelpaa kyllä hyvin ja kyllä siitä saa peilattua :).
Nyt on mummolla sitten uudet kalusteet paikallaan. Seuraavaksi täytyy varmaan siirtyä tekemään yläkertaa...







maanantai 19. huhtikuuta 2010

Kalusteita mummolle

No nyt nämä on vihdoin maalattu ja lakattu. Tästä lipastosta puuttuu vielä peili. Ostin autotarvikeliikkeestä leikattavaa peililevyä, mutta se olikin aika paksua ja siitä ei saa siististi leikattua tuollaista soikean muotoista peiliä. Jos joku tietää, mistä saa hyvää ohutta, leikattavaa peililevyä, kertokaa mulle, kiitos :)!




maanantai 5. huhtikuuta 2010

Keskeneräistä mummolle

Tällaisia olen pari päivää tehnyt mummonmökin tupaan. Vielä maalia ja lakkaa pintaan sekä lipastoon peili ja vetimet.

perjantai 5. helmikuuta 2010

Ikkunalaudat

Vihdoinkin sain tehtyä mummonmökkiin ikkunalaudat, joille sain laitettua jo kauan sitten tehdyt pelargoniat.



sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Mummon keinutuoli

Mummon keinutuoli sai viimeinkin väriä pintaan. Värinä olen käyttäny kahta eri silkkiväriä, joista sekoitin sopivan värisävyn. Vielä tulee lakka pintaan.


keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Hyvää Joulua

Oikein mukavaa joulua kaikille blogini vierailijoille!


torstai 5. marraskuuta 2009

Joulu tuli mummonmökkiiin

Teki mieli jo koristella mummon tupa vähillä joulukoristeillani. Halusin myös kokeilla, saisiko otettua hyviä kuvia joulukorteiksi. Mummo saa nyt viettää joulua pitkään :).




keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Keittiöremontti mummonmökissä

Mummo ei ole vielä ehtinyt edes kunnolla sisustaa mökkiänsä, kun hän jo päättikin ryhtyä keittiöremonttiin! Kun löytyi uudet sopivamman kokoiset kalusteet entisten tilalle, niin mummo päätti vaihtaa ne. Nyt varsinkin alakaapisto on sopivampi kuin ennen, entinen meni osittain ikkunan eteen.




torstai 9. huhtikuuta 2009

Mummon tupa

Mummo on vihdoinkin saanut maalautettua kalusteitansa ja päässyt laittamaan tavaroitaan paikoilleen.
Taitaa mummo odottaa vierasta, kun on pöytä katettuna.
Kuvat ovat hieman kirkkaita tai eka kuva pimeä. Salaman kanssa otettuna tulee liian kirkkaita kuvia ja ilman taas liian pimeitä.











sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Apua kaivataan

Välillä on kyllä tosi vaikeaa päättää, miten tekee. Tai kun ei osaa nähdä, miltä lopputulos näyttää sitten valmiina.
Mutta...ongelmaan...tein mummolle pirttipöydän tupaan. Nyt en osaa päättää, lakkaisinko pöydän, jolloin se jäisi tuollaiseksi puunväriseksi vai maalaisinko pöydän. Maalivaihtoehtona olisi tuo sama siniharmaa kuin seinäpaneelissa. Mutta en tiedä, tuleeko liian "tunkkainen" tuon sinisen maton kanssa. Valkoiseksi en halua sitä maalata.
Kerropa, mitä mieltä olet. Katsotaan sitten, mihin päädyn...


lauantai 13. syyskuuta 2008

Mummon tuvan verhot

Mummon tupa sai vihdoin verhot. Heti tuli kodikkaamman näköistä. Vielä huonekalut ja muut paikalleen, niin tupa alkaa näyttää kodilta.



keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

Keittiönurkkaus

Hilma-mummo on pikkuhiljaa saanut muuttokuormaansa purettua ja on alkanut sisustaa kotiansa. Verhoja hän ei ole kuitenkaan vielä ehtinyt ompelemaan.


sunnuntai 16. maaliskuuta 2008

***

Tähän tulee mummonmökin kalustuksesta ja muusta sisustuksesta, kunhan ehdin tehdä taloa niin pitkälle.