Tässä on nyt kuvapläjäys valmiista roomboxistani. Tällaisena se sitten lähti kilpailuun. Ja on nyt siis näytteillä Nastolassa Taarastissa muiden kilpailutöiden joukossa (huhtikuun loppuun asti).
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pihamökki-roombox. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pihamökki-roombox. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 11. huhtikuuta 2010
lauantai 10. huhtikuuta 2010
Tilkkupeitto pihamökkiin
Pihamökin ulkoseinät
perjantai 9. huhtikuuta 2010
Huonekaluja valmisteilla roomboxiin
torstai 8. huhtikuuta 2010
keskiviikko 7. huhtikuuta 2010
Alku
Osallistuin Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajien roombox-kilpailuun. Valmis työ piti palauttaa 10.3.10. Aloitin boxin tekemisen joulukuussa. Isäni teki minulle tämän boxin, jota aloin sitten sisustaa ja kalustaa. Kisan tulokset julkistetaan Nastolan Taidekeskus Taarastissa su 11.4.10 klo 14. Näytteillä ovat kaikki kilpailutyöt (16 roomboxia) ja lisäksi vielä 30 muuta roomboxia, joten ilmeisesti mahtava näyttely tiedossa!
(Näyttely on tämän kuukauden Taarastissa ja toukokuussa Taitokeskus Velmassa Lahdessa, kilpailutyöt myös Lahden miniatyyrimarkkinoilla 12.6.10)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)