Osallistuin tänään ensimmäistä kertaa Nukkekotiyhdistyksen kotiseminaariin ja
siellä Tiina Honkasen hexagon-tilkkupajaan. Oli kiva oppia uusi
tekniikka ja tämän tekeminen oli hauskaa! Tämän olisi tarkoitus jatkua
peitoksi asti, mutta nyt en ehdi tällä kertaa tekemään enempää.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Omia väkerryksiä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Omia väkerryksiä. Näytä kaikki tekstit
lauantai 24. syyskuuta 2016
torstai 24. maaliskuuta 2016
keskiviikko 13. tammikuuta 2016
keskiviikko 23. joulukuuta 2015
tiistai 3. marraskuuta 2015
torstai 15. lokakuuta 2015
Peililipastot Snadiin
Lopultakin sain nämä peililipastot valmiiksi kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Nämäkin menossa myyntiin Snadiin.
torstai 1. lokakuuta 2015
Laatikoita Snadiin
Laatikot odottavat jo Suureen Snadiin pääsyä. Eli olen myymässä Suuressa Snadissa Vantaalla 17. - 18.10.2015.
keskiviikko 30. syyskuuta 2015
sunnuntai 19. heinäkuuta 2015
sunnuntai 12. heinäkuuta 2015
sunnuntai 14. kesäkuuta 2015
keskiviikko 10. kesäkuuta 2015
Peililipasto
Kokeilin vaihteeksi tällaista peililipastoa. Vielä maalia pintaan sekä vetimet ja peili paikoilleen.
torstai 18. joulukuuta 2014
keskiviikko 17. joulukuuta 2014
maanantai 17. marraskuuta 2014
Kerhossa olkinauhakasseja
Tänään teimme omassa pienessä nukkekotikerhossamme kasseja olkinauhasta. Malli on Salon nukkekotikerhon blogista (http://salonnukkekotikerho.blogspot.fi/2013/08/elokuun-tapaaminen-olkikassi.html). Tässä minun kassit:
perjantai 24. lokakuuta 2014
Pioneja
Osallistuin sunnuntaina Suuri Snadi -tapahtumassa Katriina Alasen pitämään kukkapajasn, jossa tehtiin pioneja. Homma jatkui vielä kotona monena iltana, mutta nyt kukat ovat valmiit. Maljakko on Larissa Vannisen tekemä.
keskiviikko 8. lokakuuta 2014
keskiviikko 1. lokakuuta 2014
Leivonnaisia
Kokeilin tänään ekaa kertaa tehdä kuvankäsittelyllä leivonnaislaatikot.
Ja tietty sisältökin on täytynyt tehdä:
lauantai 31. toukokuuta 2014
sunnuntai 11. toukokuuta 2014
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)














