Näytetään tekstit, joissa on tunniste Omia väkerryksiä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Omia väkerryksiä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 24. syyskuuta 2016

Hexacon

Osallistuin tänään ensimmäistä kertaa Nukkekotiyhdistyksen kotiseminaariin ja siellä Tiina Honkasen hexagon-tilkkupajaan. Oli kiva oppia uusi tekniikka ja tämän tekeminen oli hauskaa! Tämän olisi tarkoitus jatkua peitoksi asti, mutta nyt en ehdi tällä kertaa tekemään enempää.

torstai 24. maaliskuuta 2016

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Tyynyjä printtaamalla

Tänään yhdistyksen kerhoillassa kokeilimme kangasprinttausta ja sain tällaiset tyynyt aikaiseksi.

keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Peililipasto

Omaankin taloon sain peililipaston 😊.


tiistai 3. marraskuuta 2015

Kokeiluja

Kokeiltiin kavereitten kanssa vesiainetta, tai lähinnä Sanne teki ja me muut katseltiin :). 


Tässä mun mehut, hillot ja kalamalja. Hilloihin tulee vielä etiketit ja nätimmät kannet. Kiitos Sanne! (Kuvan laatu on erittäin huono...)


torstai 15. lokakuuta 2015

Peililipastot Snadiin

Lopultakin sain nämä peililipastot valmiiksi kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Nämäkin menossa myyntiin Snadiin.


torstai 1. lokakuuta 2015

Laatikoita Snadiin

Laatikot odottavat jo Suureen Snadiin pääsyä. Eli olen myymässä Suuressa Snadissa Vantaalla 17. - 18.10.2015.


keskiviikko 30. syyskuuta 2015

sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Peililipastot valmiita

Peililipastot valmistuivat...


sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Sohvia markkinoille

Nämäkin ovat menossa markkinoille myyntiin, puuvalmiina. Maalattujakin on.


sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Macaronseja

Macarons-purkkeja


keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Peililipasto

Kokeilin vaihteeksi tällaista peililipastoa. Vielä maalia pintaan sekä vetimet ja peili paikoilleen.


torstai 18. joulukuuta 2014

Tilaustyö

Tein tilaustyönä Lundby-taloon (eli n. 1:18 - 1:16) kerrossängyn.


keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Kerhoilua

Nukkekotikerhossa teimme glögin juonnin ja herkuttelun lomassa pikkuisia tonttuja


maanantai 17. marraskuuta 2014

Kerhossa olkinauhakasseja

Tänään teimme omassa pienessä nukkekotikerhossamme kasseja olkinauhasta. Malli on Salon nukkekotikerhon blogista (http://salonnukkekotikerho.blogspot.fi/2013/08/elokuun-tapaaminen-olkikassi.html). Tässä minun kassit:


perjantai 24. lokakuuta 2014

Pioneja

Osallistuin sunnuntaina Suuri Snadi -tapahtumassa Katriina Alasen pitämään kukkapajasn, jossa tehtiin pioneja. Homma jatkui vielä kotona monena iltana, mutta nyt kukat ovat valmiit. Maljakko on Larissa Vannisen tekemä.


keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Peikonlehti

Vihdoin sain tehtyä peikonlehden, jonka tekoa olen suunnitellut jo kauan.




keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Leivonnaisia

Kokeilin tänään ekaa kertaa tehdä kuvankäsittelyllä leivonnaislaatikot.


Ja tietty sisältökin on täytynyt tehdä: 


 

lauantai 31. toukokuuta 2014

Miniatyyrimarkkinoille 7.6.2014

Tässä osa, mitä olen tehnyt ja menossa myymään Lahden Miniatyyrimarkkinoille 7.6.2014


sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Säilytyslaatikkoja

Tuli tehtyä muutama säilytyslaatikko, kun olin ostanut niin kivoja pahveja :).