Vihdoinkin mummonmökin yläkertakin alkaa valmistua...pikkuhiljaa...Vielä tekemistä riittää :). Tänään ompelin toiseen kamariin petivaatteita.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin yläkerta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin yläkerta. Näytä kaikki tekstit
torstai 27. joulukuuta 2012
sunnuntai 14. syyskuuta 2008
Verhot yläkertaan
sunnuntai 16. maaliskuuta 2008
'''
Tähän tulee kuvia mummonmökin valmiista yläkerrasta. Yläkerrassa on kaksi kamaria. Toinen on mummon oma ja toinen varmaankin vierashuone.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)