Näytetään tekstit, joissa on tunniste Valmis mummonmökki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Valmis mummonmökki. Näytä kaikki tekstit

perjantai 5. helmikuuta 2010

Mummonmökki

Tässä muutama kuva mummonmökistä nyt, kun on saatu kukatkin ikkunalle. Ilman salamavaloa talon väri näyttää oikeammalta. Toi salamavalo on jotenkin hankala kuvattaessa läheltä, se valaisee liikaa. Kaksi alinta kuvaa on siis salaman kanssa.











keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

Numero 25

Mummo asuu talonnumero 25:ssä. Kadun nimestä ei ole kyllä tietoa. Tuon lämpömittarin olen ostanut joskus Hesan nukke- ja nallemarkkinoilta, tekijää en tiedä.


sunnuntai 6. heinäkuuta 2008

Mummon kissoille uudet nimet

Veljeni perheessä on kaksi kissaa, jotka ovat lähes samannäköisiä kuin mummonmökissäni asuvat kissat. Veljeni 2-vuotias tyttö oli luonani kylässä ja tapansa mukaan kurkki mummon mökin ikkunoista. Kun hän näki kissat siellä, hän sanoi heti: "Elvis ja Aulis!", mitkä ovat hänen omien oikeitten kissojen nimet. Niinpä päätin, että kyllä nämä mummon kissatkin ovat tästä lähtien Elvis ja Aulis. Harmaa kissä on Elvis ja punaruskea on Aulis. Tässä kuvat oikeista ja mummon kissoista.


keskiviikko 14. toukokuuta 2008

Mummon kissat

Mummo sai jo omat kissansa mökkiin asumaan, vaikka mökin sisustus onkin vielä kesken. Kuvat kissoista ei ole mitenkään kovin hyviä (salamavalo meinaa tehdä liian kirkkaita kuvia), mutta kissat on aivan ihania!
Harmaan kissan nimi on Vilppu ja punaruskea on Aapo.



tiistai 1. huhtikuuta 2008

Mummonmökkiin asukas

Mummonmökki on saanut uuden asukkaan, Hilman. Hän muutti sinne eilen. Kalustaminen ja sisustaminen ovat vielä alkutekijöissään. Mummon kissat eivät vielä muuttaneet kesken muuttopuuhien.

tiistai 18. maaliskuuta 2008

Alakerta valmis!!

Jippii! Nyt on sitten mummonmökki valmis! Siis tapetoinnin yms. suhteen. Kaikki listatkin ovat paikoillaan. Nyt pääsee seuraavaksi kalustamaan, osa kalusteista täytyy vielä tehdä, jotain olen jo hankkinut valmiiksi. Alakerran puolipanelointi on tehty jäätelötikuista.





Puuhella









Puuhella on kuorrutettu mannaryyneillä ja päälle maalaus

maanantai 17. maaliskuuta 2008

Valmis yläkerta

Yläkerrassa on kaksi kamaria. Toisesta tulee mummon oma huone ja toisesta vierashuone. Vielä en tiedä, kumpi on kumpi. Täytyy vähän miettiä, miten niitä alkaa sisustaa.




sunnuntai 16. maaliskuuta 2008

Mummonmökki ulkoapäin

Tässä on nyt kuvia mummonmökistä ulkoapäin. Edestä ja sivuilta.