Tässä muutama kuva mummonmökistä nyt, kun on saatu kukatkin ikkunalle. Ilman salamavaloa talon väri näyttää oikeammalta. Toi salamavalo on jotenkin hankala kuvattaessa läheltä, se valaisee liikaa. Kaksi alinta kuvaa on siis salaman kanssa.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Valmis mummonmökki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Valmis mummonmökki. Näytä kaikki tekstit
perjantai 5. helmikuuta 2010
keskiviikko 9. heinäkuuta 2008
Numero 25
sunnuntai 6. heinäkuuta 2008
Mummon kissoille uudet nimet
Veljeni perheessä on kaksi kissaa, jotka ovat lähes samannäköisiä kuin mummonmökissäni asuvat kissat. Veljeni 2-vuotias tyttö oli luonani kylässä ja tapansa mukaan kurkki mummon mökin ikkunoista. Kun hän näki kissat siellä, hän sanoi heti: "Elvis ja Aulis!", mitkä ovat hänen omien oikeitten kissojen nimet. Niinpä päätin, että kyllä nämä mummon kissatkin ovat tästä lähtien Elvis ja Aulis. Harmaa kissä on Elvis ja punaruskea on Aulis. Tässä kuvat oikeista ja mummon kissoista.
keskiviikko 14. toukokuuta 2008
Mummon kissat
tiistai 1. huhtikuuta 2008
Mummonmökkiin asukas
tiistai 18. maaliskuuta 2008
Alakerta valmis!!
maanantai 17. maaliskuuta 2008
Valmis yläkerta
sunnuntai 16. maaliskuuta 2008
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)