Näytetään tekstit, joissa on tunniste Synttäriswap. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Synttäriswap. Näytä kaikki tekstit

maanantai 29. marraskuuta 2010

Onnea Ainolle!

Synttäriswappiryhmästämme viimeisenä juhli synttäreitään Aino lauantaina. Oikein paljon onnea Aino!! Tällaisen lahjan lähetin Ainolle:

perjantai 19. marraskuuta 2010

Vielä yksi lahja!

Tänään hain postista vielä yhden synttärilahjan, tämä on Marjalta. Kiitos Marja! Ihana Reutterin kassakone ja pusseissa on hienoja pitsejä ja nauhoja. Toisessa pussissa on erilaisia massatankopätkiä.

keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Omat synttärit!!

 Synttäriswappiryhmästämme tänään oli siis minun vuoroni vietttää synttäreitään ja täytyy sanoa, että kerrankin olen oikein odottanut synttäreitäni! Ja kyllä olen saanutkin aivan huikeita lahjoja! Siis sanat eivät riitä kertomaan, miten upeita käsitöitä ryhmämme väki on minulle loihtinut! Jokaisen paketin avatessani huokailin ihastuksesta ja kyllä heti jo tuli mieleen, minne tavarat päätyvät. Kaikille löytyy kyllä paikka mummonmökistä, karkki- tai lelukaupasta tai liinavaatekaapin kodista.
Tuhannet kiitokset ystävät näistä upeista, ihanista, täydellisistä, unelmaisista ja taidokkaista lahjoista :)!
Ja nyt:
Kuvat puhukoot puolestaan:
(kuvat ovat satunnaisessa järjestyksessä, joihinkin laitoin tulitikun, jotta pystyy hahmottamaan, miten pienestä tavarasta tosiaan on kyse)








 Ainolta: (kuvassa ei näy kunnolla, mutta lapasissa on sydänkuvio!)


keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Onnea Heleenalle

Tänään swappiryhmästämme juhlii Heleena. Oikein paljon onnea Heleena!
Tällaisen lahjan lähetin hänelle:

tiistai 12. lokakuuta 2010

Onnea Marjalle

Tänään swappiryhmämme Marja viettää synttäreitään. Oikein paljon onnea Marja!
Tällaisen lahjan lähetin Marjalle:

keskiviikko 18. elokuuta 2010

Onnea Maijalle!

Tänään vuorostaan Maija viettää synttäreitään. Oikein paljon onnea Maija! Tällaisen lahjan lähetin Maijalle:

sunnuntai 15. elokuuta 2010

Onnea Marjatalle!


Tänään swappi-ryhmässä synttäreitä viettää Marjatta. Joten oikein paljon onnea Marjatta!
Tällaisia tavaroita lähetin Marjatalle:

sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Onnea Marialle!

Tänään on swapissamme Marian vuoro juhlia synttäreitä helteisessä säässä. Oikein paljon onnea Maria!
Tällaisen lahjan lähetin Marialle.


sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Onnea Lotelle!

Tänään on synttäriswap-ryhmässäni Lotella syntymäpäivä - Oikein paljon onnea Lotte!
Tällaisen lahjan lähetin Lotelle.


torstai 29. huhtikuuta 2010

Onnea Virpille!

Tänään on synttäriswappiryhmäni Virpin syntymäpäivä. Oikein paljon onnea Virpille!
Tällainen lahja lähti Virpille postissa, toivottavasti meni ehjänä perille sinne kauas Tornioon asti!

torstai 1. huhtikuuta 2010

Onnea Mirjalle!

Ekaa kertaa olen mukana synttäriswapissa. Ekana on tänään Mirjan (Happy little muffin) syntymäpäivä. Oikein paljon onnea Mirjalle! Tällaisen lahjan lähetin hänelle.