Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin ulkopuolen teko. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Mummonmökin ulkopuolen teko. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 16. maaliskuuta 2008

Mökin maalaus








Tässä muutamia kuvia mummonmökin maalaamisesta. Mökistä piti ensin tulla, tietysti, punainen. Mutta sitten aloin miettiä muitakin vaihtoehtoja ja sitäkin, että mökki istuisi kotini muuhun sisustukseen :). Halusin nimittäin laittaa mökin näkyvällä paikalle olohuoneeseen. Veljeltäni sain heidän talon (siis oikean 1:1 talon) maalauksesta jäänyttä maalia ja niinpä taloni väriksi tuli ihana vihreä.

Talo ennen maalausta


Viime tipassa muistin ottaa talosta kuvan ennen maalausta...tai oikeastaan olin jo muutaman sivun maalannut...

Mutta tältä talo näyttää ennen maalausta. Sähköt on jo laitettu

lauantai 15. maaliskuuta 2008

Ikkunat mökkiin


Ostin valmiita Euro Minin ikkunoita ja ovia, jotka maalasin. Tai itse asiassa tähän mummonmökkiin tulee vain yksi ovi, ulko-ovi. Muut ovet, jotka ostin, tulevat liinavaatekaappiprojektiini.