Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sekalaista. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Sekalaista. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

"Muodonmuutoksia"

Liinavaatekaappiin sijoittuvan nukkekodin perheen isä ja äiti ovat saaneet uudet villapuserot (hyvä näillä helteillä, tänään täällä Lahdessa kesän lämpöennätys 35 ast.). En tiedä vielä, saavatko nuket muuta muutosta, mutta kummasti he muuttuivat vain yläosaa vaihtamallakin.
Äidin pusero on ostettu vuosi sitten Forssan markkinoilta ja isän tänä vuonna, samalta tekijältä, mutta en muista hänen nimeä, olisiko ollut Riitta...

keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Näyttelyssä

Kävin lauantaina ystävieni Nöten ja Krizzen kanssa katsomassa Valkealassa nukkekotinäyttelyä. Se oli aivan mahtavan upea näyttely!!
Ja kaikkea piti tietysti katsoa tooosi taaarkkaan:

perjantai 18. kesäkuuta 2010

Peitto jänöille

Tein ylijäämäpaloista jänöille tilkkupeiton. Näitä blokkeja mulla jäi siitä, kun tein Pihamökki-roomboxiin peittoa. Blokeista tulikin suuremmat kuin olin ajatellut, mutta näille jänöille ne on juuri sopivat. Nyt sänky tarvitsee vielä patjan ja tyynyt.

tiistai 15. kesäkuuta 2010

Ensimmäinen itse tehty nukkekoti

Tämä on ensimmäinen itse tekemäni nukkekoti. Tein sen opiskellessani puutyökurssilla. Silloin mulla ei ollut mitään tietoa tästä nukkekotiharrastuksesta tai mittasuhteista tai mistään :).
Nyt nukkekoti on hyvässä lainassa veljeni tytöllä, Nealla.




Nukkekotia täytyi tietysti kokeilla ennen kotiin viemistä :).


tiistai 27. huhtikuuta 2010

Mainos äänestyksestä...

Tässä osoitteessa: http://koti.phnet.fi/nukkekotiharrastajat/web-content/roomboxkilpailu.html esitellään kaikki roomboxit, jotka osallistuivat samaan kilpailuun kuin omani. Samalla voit äänestää suosikkiasi!

lauantai 10. huhtikuuta 2010

Sunnuntaihin...

Ja huomenna paljastan loputkin pihamökistä, kun tuloksetkin paljastuvat kilpailusta. Huomiseen!

keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Hyvää Joulua

Oikein mukavaa joulua kaikille blogini vierailijoille!


lauantai 19. joulukuuta 2009

Roombox-kisaan osallistuminen

Blogissani tulee nyt olemaan hiljaista, koska olen tekemässä roomboxia Päijät-Hämeen Nukkekotiharrastajien järjestämään roombox-kisaan. Ja luonnollisesti en voi siitä siis laittaa tänne vielä kuvia. Vasta sitten keväällä tulee kuvia...
Tietty, jos jotain muuta ehdin tekemääb, niin laitan tänne kuvia :).

perjantai 4. joulukuuta 2009

Yllätyspostia

Sain eilen yllätyspostia Marialta. Vielä kerran suuret kiitokset kaikista näistä ihanista jutuista!


torstai 21. toukokuuta 2009

Ahkera apulaiseni


Veljeni tyttöä Neaa kiinnostaa kovasti mummon mökkini. Rappusilla oleva luuta on kokenut kovia, kun sillä on kovasti siivoiltu.

maanantai 6. huhtikuuta 2009

Pitkästä aikaa!

Mun mineilyt on eläny hiljaiseloa syksystä asti. Mutta nyt pitkästä aikaa eilen aloitin taas minien tekemistä! Jippii! Se on ollut tosi mukavaa pitkän tauon jälkeen. Laitan kuvia tänne lähipäivinä, kunhan saan jotain valmiiksi...:).

keskiviikko 9. huhtikuuta 2008

Tunnustus


Tänään sain ihanan yllätyksen!
Maria(http://nukketalo.vuodatus.net/) oli antanut minulle tällaisen tunnustuksen.

Kiitos oikein paljon!
Tämän voi antaa eteenpäin 5 sellaiselle henkilölle, jotka eivät ole tätä vielä saaneet.
Tässä säännöt:
1.You have to nominate 5 blogs,which havent has awards before.
2.Each of the blogs must have a purpose!
3.The nominated blogs must make a link back to this page!
4.The logo from the award must be put on their blog and it must link back to this blog.
Itse annan tunnustuksen seuraaville (voi olla, että osa heistä on jo tunnustuksen saanut):