Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lahjoja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lahjoja. Näytä kaikki tekstit

tiistai 3. marraskuuta 2015

Lahja

Sain tänään lahjaksi ihanat pinkit Aino-tossut :). Kiitos Maria Malmström!


keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Joulutervehdys

Lissulta sain aivan ihanan jouluisen tervehdyksen:


tiistai 31. joulukuuta 2013

Ihanuuksia Marialta

Sain syksyllä Marialta yllätyspostissa tikkaat ja linnunpöntön. Pönttö laitettiin mummonmökiin. Olipa hyvä, että oli tikkaat apuna :).






Joululahjaksi sain Marialta suloistakin suloisemman kaapin mummonmökkiin ja taulun, joka tulee luultavasti karkkikauppaan:

torstai 27. joulukuuta 2012

Joululahja


Sain ihanan joululahjan Marialta, kiitos vielä kerran oikein paljon! Luettavaa riittää nyt vähäksi aikaa :).

keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Tuliaisia

Ystäväni Nötte oli käynyt Pariisissa Nukkekotimessuilla. Ja toi sieltä minulle tuliaiseksi tällaiset ihanuudet :). Katsokaa, miten sievän pienet nämä on!



Nämä ihanuudet taas ostin Nöteltä. Nämäkin siis Pariisista.


lauantai 27. helmikuuta 2010

Yllätys Ystävänpäiväpostia

Hieman myöhässä laitan tämän kuvan tänne, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sain yllätys Ystävänpäiväpostia Marialta, nämä kaksi aivan ihanaa tyynyä! Kummallekin löytyi heti paikat, tässä ne ovat vain kuvausta varten molemmat samalla sohvalla. Kiitos vielä kerran Maria!