Forssan markkinoilta löysin lelukauppaan uuden auton.Se on Maria Malmströmin tekemä. Uusi auto on tiskillä oikealta päin toinen auto. Sen molemmin puolin olevat autot ovat nekin Marian tekemiä.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lelukauppa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lelukauppa. Näytä kaikki tekstit
tiistai 2. elokuuta 2016
perjantai 2. syyskuuta 2011
Tavaroita lelukauppaan
No, pakkohan mun oli heti alkaa hyllyttämään :). Tavaroita olikin tosiaan kertynyt mukavasti, enkä tiedä vaikka kätköistä vielä löytyisi lisääkin...Kyllähän tänne vielä mahtuu.
Toi keskellä oleva pöytä ei tule jäämään tuohon. Mallailin sitä vain siihen. Täytyy tehdä siihen joku sopiva pöytä.
Ja tässä puukori odottaa puita...Meille lahtelaisille hyvin tutun oloinen kori...Ostettu kylläkin Lahden markkinoilta ruotsalaisilta myyjiltä!
Lelukaupan kalusteet valmiit
No nyt on vihdoin maalattu ja lakattu lelukaupan kalusteet. Nyt pääsee sitten seuraavaan kivaan vaiheeseen eli laittamaan tavaroita hyllyille ja niitä tavaroita onkin kyllä kertynyt :)!
lauantai 11. lokakuuta 2008
Keskeneräinen lelukauppa
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
