Lopultakin sain nämä peililipastot valmiiksi kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Nämäkin menossa myyntiin Snadiin.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Myyntiin. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Myyntiin. Näytä kaikki tekstit
torstai 15. lokakuuta 2015
torstai 1. lokakuuta 2015
Laatikoita Snadiin
Laatikot odottavat jo Suureen Snadiin pääsyä. Eli olen myymässä Suuressa Snadissa Vantaalla 17. - 18.10.2015.
keskiviikko 30. syyskuuta 2015
sunnuntai 19. heinäkuuta 2015
sunnuntai 12. heinäkuuta 2015
lauantai 31. toukokuuta 2014
keskiviikko 8. tammikuuta 2014
keskiviikko 24. heinäkuuta 2013
Forssan Wanhan ajan lelumarkkinoille
Menen ensimmäistä kertaa myymään Forssan Wanhan ajan lelumarkkinoille. Tässä kuvassa näytillä, mitä myyntipöytääni tulee:
torstai 4. heinäkuuta 2013
Kaksivärinen keittiönkaappi
Nyt sain tehtyä tämän vanhanaikaisen keittiönkaapin kaksivärisenä.
Mutta ei ollu mitenkään helppoa toi maalaaminen!
perjantai 28. kesäkuuta 2013
Lahden markkinoilta
Tässä on kuvaa markkinapöydästäni Lahden markkinoilta tämän kuun alkupuolelta:
Nämä kaikki on itse tekemiäni. Puusohvien kankaat olen ostanut Doloresista (kuten myös paljon muitakin kankaita, joita täällä blogissani vilahtelee), samoin lipastojen vetimet (kahden oikean puolimmaisen lipaston).
torstai 27. kesäkuuta 2013
Markkinavalmisteluja
Hitaasti, mutta varmasti (ehkä?) etenee Forssan markkinoille valmistautuminen. Myytävää täytyisi saada pöydän täytteeksi.
maanantai 3. kesäkuuta 2013
Markkinoille
Tässä hieman esimakua, mitä on tulossa myytäväksi pöytääni Lahden markkinoille la 8.6.2013.
Tervetuloa ostoksille!
(tilauksia en ota enempää vastaan ennen syksyä)
Tervetuloa ostoksille!
(tilauksia en ota enempää vastaan ennen syksyä)
torstai 16. toukokuuta 2013
Myytävänä Nukkekotikirppiksellä
Nyt on ensimmäinen vanhanaikainen keittiönkaappi maalattu. Tämä on harmaa, vaikka kuvassa näyttääkin vaaleansiniseltä. Tämä on parhaillaan myytävänä Nukkekotikirppiksen huutokaupassa.
maanantai 15. huhtikuuta 2013
Tauluja myyntiin
Vaihteeksi tein tauluja vanhoista Kotiliesi-lehtien kansista. Kuvat on tainnut maalata Martta Wendelin. Nämä taulut menevät myyntiin Nukkekotikirppikselle.
tiistai 9. huhtikuuta 2013
Myyntiin
Tässä lisää myyntiä varten tehtyjä kalusteita. Päätin eilen illalla, että lähdenkin tänä kesänä Lahden Miniatyyrimarkkinoille myymään pitkästä aikaa. Nyt täytyy sitten ahkeroida.
maanantai 25. maaliskuuta 2013
keskiviikko 20. maaliskuuta 2013
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







