Ihanaa, kun on joululoma, niin ehdin pitkästä aikaa tehdä nukkekotiani! Aloitin liinavaatekaapin keittiöstä. Siis kaikkeahan mulla on ollut valmiina, sen kuin vain laittoi paikalleen. Samalla näin, mitä mulla oikein onkaan...:). Kaikkea ei enää muistanukaan...jotain olinkin sitten ostanut monin kappalein, kun ei oo muistanu, että on joskus jo ostanu...:).
Mutta vielä on paljon hommaa...Tuon hellan alle täytyy tehdä jokin "jalusta", että sen saa samalle tasolle pöytätasojen kanssa. Ja hellaseinälle on tulossa avohyllyt. Liesituulettimen taidan jättää tekemättä...Ja kaikkea pientä mahtuu vaikka kuinka paljon...