Näytetään tekstit, joissa on tunniste Liinavaatekaapin keittiö. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Liinavaatekaapin keittiö. Näytä kaikki tekstit

lauantai 25. joulukuuta 2010

Keskeneräinen keittiö liinavaatekaapissa

Ihanaa, kun on joululoma, niin ehdin pitkästä aikaa tehdä nukkekotiani! Aloitin liinavaatekaapin keittiöstä. Siis kaikkeahan mulla on ollut valmiina, sen kuin vain laittoi paikalleen. Samalla näin, mitä mulla oikein onkaan...:). Kaikkea ei enää muistanukaan...jotain olinkin sitten ostanut monin kappalein, kun ei oo muistanu, että on joskus jo ostanu...:).
Mutta vielä on paljon hommaa...Tuon hellan alle täytyy tehdä jokin "jalusta", että sen saa samalle tasolle pöytätasojen kanssa. Ja hellaseinälle on tulossa avohyllyt. Liesituulettimen taidan jättää tekemättä...Ja kaikkea pientä mahtuu vaikka kuinka paljon...



keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Keittiö-ostoksilla

Liinavaatekaappiin tulevaan nukkekotiin olen ostanut uusia keittiökalusteita. Vielä en tarkkaan tiedä, mihin jäjestykseen ne laitan. Alemmassa kuvassa on yläkaapit, joita mulla on olemassa vielä kolmaskin.