lauantai 6. lokakuuta 2012

Kirjatehdas

Mulla on ollut käynnissä pieni kirjatehdas. Ostin valmiita kansia ja olen niistä tehnyt kirjoja. Ja kansia on edelleen jäljellä tosi paljon eli kirjatehtailu jatkuu joskus.

 

sunnuntai 23. syyskuuta 2012


Vihdoin olen saanut jotain keskeneräisiä töitäni valmiiksi. Nämä ovat myynnissä Facebookin nukkekotikirppiksellä. Paitsi yhden kukkapylvään jätin itselleni.

maanantai 27. elokuuta 2012

Kiitos Iizu tästä palkinnosta! Yleensä en näihin tällaisiin vastaile, mutta teenpä nyt poikkeuksen.
 
 
 
1. Laita logo jonnekkkin blogiisi.

2. Vastaa seuraaviin kymmeneen kysymykseen, jos haluat.

3. Anna palkinto eteenpäin valitsemillesi blogeille.

4. Muista kertoa palkinnon saajien blogeissa, että he ovat saaneet palkinnon.

 

 Kysymykset ja vastaukseni:

1. Mikä on lempivärisi? Mulla on oikeastaan monia lempivärejä, mutta ehkä kaikkein eniten tykkään kuitenkin punaisesta ja pinkistä.

2. Lempieläimesi? Kissa, kani

3. Lempijuomasi? Vesi.

4. Oletko Facebookissa tai Twitterissä? Facebookissa

5. Lempikuviosi? Jaa, en ole tällaista koskaan miettiny. En osaa sanoa.


6. Kumpi on kivempaa, antaa vai saada lahjoja? Kyllä se nykyään antaminen on kivempaa, lapsena tais olla toisin päin :)

7. Lempinumerosi? Vaikka 3.


8. Lempiviikonpäiväsi? Sunnuntai

9. Lempikukkasi? Gerbera

10. Intohimosi? Lukeminen, käsillä tekeminen, luistelu

En kuitenkaan nyt jatka tätä eteenpäin, kun en ole seuraillut yhtään, ketkä kaikki ovat jo saaneet tämän ja toisekseen, ihania blogeja on niiiiin paljon, että vaikea päättää, kenelle antaisin.



lauantai 9. kesäkuuta 2012

Lahden Miniatyyrimarkkinat 9.6.2012

Kun ei itse ole ehtinyt tekemään mitään pitkään aikaan, niin on hyvä, että muut ovat ehtineet ja pääsee ostamaan heidän tuotoksiaan. Tällaisia ihanuuksia tänään ostin Lahden Miniatyyrimarkkinoilta:

torstai 26. tammikuuta 2012

Karkkikauppa alkua...

Tänään olen perustanut karkkikauppaani. Kyllä omat sormet on sitten lian isot, karkit oli milloin missäkin lattialla, kun niitä yritti saada purkkiin tai hyllylle...



lauantai 8. lokakuuta 2011

Nojatuoli

Tänään olin Päijät-Hämeen nukkotiyhdistyksen järjestämällä nojatuolikurssilla ja tällaisen tuolin sain siellä aikaiseksi:







perjantai 2. syyskuuta 2011

Tavaroita lelukauppaan

No, pakkohan mun oli heti alkaa hyllyttämään :). Tavaroita olikin tosiaan kertynyt mukavasti, enkä tiedä vaikka kätköistä vielä löytyisi lisääkin...Kyllähän tänne vielä mahtuu.


 Toi keskellä oleva pöytä ei tule jäämään tuohon. Mallailin sitä vain siihen. Täytyy tehdä siihen joku sopiva pöytä.

Ja tässä puukori odottaa puita...Meille lahtelaisille hyvin tutun oloinen kori...Ostettu kylläkin Lahden markkinoilta ruotsalaisilta myyjiltä!