Innostuin tänään kokeilemaan sahojani :). Tuloksena tällainen talonpoikaissohva. Maali vielä puuttuu...
sunnuntai 17. maaliskuuta 2013
sunnuntai 6. tammikuuta 2013
torstai 27. joulukuuta 2012
Joululahja
Sain ihanan joululahjan Marialta, kiitos vielä kerran oikein paljon! Luettavaa riittää nyt vähäksi aikaa :).
Mummonmökin tuvan uutuuksia
Mummonmökin tuvassa on uusia tavaroita. Tosin oon nämä ostanut jo jonkin aikaa sitten, mutta vasta nyt ne löysi paikoilleen.
Mummonmökin yläkerta
Vihdoinkin mummonmökin yläkertakin alkaa valmistua...pikkuhiljaa...Vielä tekemistä riittää :). Tänään ompelin toiseen kamariin petivaatteita.
perjantai 21. joulukuuta 2012
keskiviikko 12. joulukuuta 2012
Kerhoillassa 12.12.12
Tänään oli yhdistyksemme kerhoillassa pikkujoulut! Ja hauskaa oli ja askartelujakin sain valmiiksi :). Tosin noi kynttilänjalat tein nyt kotona valmiista materiaalipaketista.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)